Sokan rá vannak izgulva a move kontrolleres lövöldözős játékokra, mondanom sem kell, hogy jogosan, mert marha jók!
Viszont szeretném leírni, hogy miért is veszítik értelmüket a PS3 Move korszakából származó, Move kontrollereket pisztollyá alakító kiegészítők. Azoknak a szerepe lényegében az volt, hogy pisztolyként lássuk/érezzük a kezünkben a kontrollert. Inkább vizuális értelme volt, mintsem funkcionális.
PlayStation VR játékok esetében az egész értelmét veszíti, ugyanis a Move kontrollert az adott játékokban pisztolyként látjuk. Bár a Move kontrollerek fogása nem pont olyan, mint egy igazi pisztolyé, mégis az agyunk ügyesen átvág minket. A játékban a látványt ezzel a fogás érzéssel összekapcsolja, így teljes mértékben elhisszük, hogy pisztolyt tartunk a kezünkben.
Az sem mindegy, hogy milyen szögben tartjuk a Move kontrollert, bár vannak játékok (pl.: The Brookhaven), ami kezeli a szög beállítását, hogy a fagyi oldala, vagy teteje legyen-e a pisztoly felső síkjának iránya. Viszont a gyors fordulós gombot nem tudom hogy fogja így bárki megnyomni a Move kontrolleren, amikor az pisztoly esetén a cső tetejére esik.
Ott van a Farpoint Aim Kontrollere. Többen siránkoztak, hogy milyen csúnyácska. Na de kit érdekel, hogy hogyan néz ki? Fogásra praktikus, kezelőszervek kényelmesen és okosan vannak elhelyezve. A játékban pedig olyannak látjuk, amilyennek csak a fejlesztők szeretnék.
Felejtsük el a való világ fizikai dolgait, mert amikor a virtuálisban vagyunk, mindent a játék fejlesztői döntenek el, hogy mit milyennek lássunk.
Sziasztok!
Bocsánat hogy ide írom de az volna a kérdésem hogy tapasztalt közületek valaki már olyat, hogy bekapcsolás után az első elindított játék közben a vr headset kijelzője villogni kezd majd vagy egy pillanatra elveszíti a jelet vagy permanensen elmegy a kép amin csak a headset ki és újra bekapcsolás segít. Mindkét eset közül bármelyik csak egyszer fordul elő utána minden frankó. Igazán nem zavar a dolog mert nem vészes hogy mindig menetrend szerű csak gondoltam rákérdezek.
Köszi!!66
Én még nem találkoztam ilyen problémával.
Én a playstation főmenüben tapasztaltam ilyet,hogy kikapcsolt a kijelző,majd újra bekapcsolt.De játék közben nem tapasztaltam hasonlót még.
Köszönom a valaszokat!
Nekem van két stukim amiről azt olvastam egy srác blogjában, hogy jobb a Rush of blood-hoz, mint a natur fagyik. Ja és igen… felfelé billentéssel tárazhatók a fegyők! 😉 Ezen kívül tulajdonosa vagyok egy sharpshooternek is, ami meg a Farpointban lesz használható. Legalább is remélem!
Sharpshooter képe aki nem ismerné: http://hire-game.by/wp-content/uploads/2013/11/PS-Move-Sharp-Shooter-For-PS3-4_enl_enl.jpg
Pisztoly kép: http://farm5.static.flickr.com/4086/5009420213_686b609731_o.jpg
Hali Oromis megszeretném kérdezni tőled hogy a ps4 VR hez használhatók a Ps3 om move kontroller (fagyik).Előre is Köszönöm Zsolt.
Persze, simán. Én is azokat használok a tesztekben.
Sziasztok!
Segítsetek tisztába tenni egy move kontrolleres dolgot.
Anno még vettem a PS3-hoz move kontrollereket, de a PS3 már régen gazdát cserél és a kontrollerek megmaradtak, ami jó fog jönni a majd vr-hez. Azt viszont nem tudom, hogy az említett bundle csomagban belepakolt move-ok, vagy a mostanság kapható, frissen összecsomagolt 2db-os move szettek teljesen megegyeznek-e az én régi kontrollerjeimmel? Gondolok itt mondjuk a csatlakozókra (az enyém mini usb, nem micro stb.)
Szia! Körülbelül ennyi a különbség, a töltő csatlakozó. Nekem is PS3-as move kontrollerek vannak otthon, azokat láthatod a teszt videókban is.
Kábelt mindenképp kell szerezned hozzá , mert az újnak más a csatlakozója és első használathoz szükség lesz kábelre. Utána már gond nélkül lehet használni.
Nem csak az első csatlakozás miatt kell, hanem a töltés miatt sem árt 🙂
Csak kapkodom a fejemet, hogy mindenki meg akarja venni a 2 fagyimat, de már nem csodálkozom, mert iszonyat ára lett most a twin pack-nek.
Még 1 dologban segítsetek. Van e valamilyen lényeges különbség az eddig kiadott két kamera között? A kockásabb vagy a V2-es a jobb? Vagy csak a design?
Nos igen, nagy hiánycikk a move kontroller.
A kamerák között a design-on kívül nem igazán van különbség- Állítólag az újnak nagyobb a látószöge pár fokkal, de szerintem még az sem. Designbeli különbség inkább, hogy igazodjon az új konzolokhoz.