Miért nem kellenek PS3 pisztoly foglalatok Move-hoz VR-ban?

Sokan rá vannak izgulva a move kontrolleres lövöldözős játékokra, mondanom sem kell, hogy jogosan, mert marha jók!

Viszont szeretném leírni, hogy miért is veszítik értelmüket a PS3 Move korszakából származó, Move kontrollereket pisztollyá alakító kiegészítők. Azoknak a szerepe lényegében az volt, hogy pisztolyként lássuk/érezzük a kezünkben a kontrollert. Inkább vizuális értelme volt, mintsem funkcionális.

PlayStation VR játékok esetében az egész értelmét veszíti, ugyanis a Move kontrollert az adott játékokban pisztolyként látjuk. Bár a Move kontrollerek fogása nem pont olyan, mint egy igazi pisztolyé, mégis az agyunk ügyesen átvág minket. A játékban a látványt ezzel a fogás érzéssel összekapcsolja, így teljes mértékben elhisszük, hogy pisztolyt tartunk a kezünkben.

Az sem mindegy, hogy milyen szögben tartjuk a Move kontrollert, bár vannak játékok (pl.: The Brookhaven), ami kezeli a szög beállítását, hogy a fagyi oldala, vagy teteje legyen-e a pisztoly felső síkjának iránya. Viszont a gyors fordulós gombot nem tudom hogy fogja így bárki megnyomni a Move kontrolleren, amikor az pisztoly esetén a cső tetejére esik.

Ott van a Farpoint Aim Kontrollere. Többen siránkoztak, hogy milyen csúnyácska. Na de kit érdekel, hogy hogyan néz ki? Fogásra praktikus, kezelőszervek kényelmesen és okosan vannak elhelyezve. A játékban pedig olyannak látjuk, amilyennek csak a fejlesztők szeretnék.

Felejtsük el a való világ fizikai dolgait, mert amikor a virtuálisban vagyunk, mindent a játék fejlesztői döntenek el, hogy mit milyennek lássunk.

Orosz Mihály
About Mihály Orosz 541 Articles
A PSVR.hu üzemeltetője vagyok, egy lelkes PlayStation VR felhasználó, aki 2016. tavaszán úgy döntött, elkezd foglalkozni a PlayStation VR-al, hogy nektek minél több infót átadhasson erről a szuper kiegészítőről. Iratkozz fel Youtube csatornámra és nyomd meg a kis harangot is, hogy mindig értesülj új tesztjeimről: FELIRATKOZÁS

13 Comments

  1. Sziasztok!
    Bocsánat hogy ide írom de az volna a kérdésem hogy tapasztalt közületek valaki már olyat, hogy bekapcsolás után az első elindított játék közben a vr headset kijelzője villogni kezd majd vagy egy pillanatra elveszíti a jelet vagy permanensen elmegy a kép amin csak a headset ki és újra bekapcsolás segít. Mindkét eset közül bármelyik csak egyszer fordul elő utána minden frankó. Igazán nem zavar a dolog mert nem vészes hogy mindig menetrend szerű csak gondoltam rákérdezek.
    Köszi!!66

  2. Én a playstation főmenüben tapasztaltam ilyet,hogy kikapcsolt a kijelző,majd újra bekapcsolt.De játék közben nem tapasztaltam hasonlót még.

  3. Nekem van két stukim amiről azt olvastam egy srác blogjában, hogy jobb a Rush of blood-hoz, mint a natur fagyik. Ja és igen… felfelé billentéssel tárazhatók a fegyők! 😉 Ezen kívül tulajdonosa vagyok egy sharpshooternek is, ami meg a Farpointban lesz használható. Legalább is remélem!

    Sharpshooter képe aki nem ismerné: http://hire-game.by/wp-content/uploads/2013/11/PS-Move-Sharp-Shooter-For-PS3-4_enl_enl.jpg

    Pisztoly kép: http://farm5.static.flickr.com/4086/5009420213_686b609731_o.jpg

  4. Hali Oromis megszeretném kérdezni tőled hogy a ps4 VR hez használhatók a Ps3 om move kontroller (fagyik).Előre is Köszönöm Zsolt.

  5. Sziasztok!
    Segítsetek tisztába tenni egy move kontrolleres dolgot.
    Anno még vettem a PS3-hoz move kontrollereket, de a PS3 már régen gazdát cserél és a kontrollerek megmaradtak, ami jó fog jönni a majd vr-hez. Azt viszont nem tudom, hogy az említett bundle csomagban belepakolt move-ok, vagy a mostanság kapható, frissen összecsomagolt 2db-os move szettek teljesen megegyeznek-e az én régi kontrollerjeimmel? Gondolok itt mondjuk a csatlakozókra (az enyém mini usb, nem micro stb.)

  6. Csak kapkodom a fejemet, hogy mindenki meg akarja venni a 2 fagyimat, de már nem csodálkozom, mert iszonyat ára lett most a twin pack-nek.
    Még 1 dologban segítsetek. Van e valamilyen lényeges különbség az eddig kiadott két kamera között? A kockásabb vagy a V2-es a jobb? Vagy csak a design?

    • Nos igen, nagy hiánycikk a move kontroller.
      A kamerák között a design-on kívül nem igazán van különbség- Állítólag az újnak nagyobb a látószöge pár fokkal, de szerintem még az sem. Designbeli különbség inkább, hogy igazodjon az új konzolokhoz.

Hozzászólás a(z) oromis bejegyzéshez Válasz megszakítása

Your email address will not be published.


*


öt × 4 =

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .