Egy neves játéktervező tér vissza ezzel az élénk világgal, mely a big datában játszódik.
Ki ez a neves játéktervező? Erik Chahi. De honnan kellene Őt ismernünk? Neki köszönhetjük az Another World és From Dust klasszikusokat.
A Paper Beast-et egy független stúdió, a Pixel Reef kelti életre, ahol egy felderítettlen, mesterséges világban élő teremtmények között találhatjuk magunkat valamikor 2019-ben, amikor a játék megjelenik.
Az elveszett kódokból és elfelejtett adatokból kifejlődött állatvilág önálló életet él, mellyel a játékosnak is együtt kell élnie, s közben cselekedetei befolyásolni fogják az “állatok” viselkedését. Ez a szimulációs rendszer egyelőre átláthatatlan és nem árulnak el többet a készítők a játékmenetből, mint ahogy a trailer is egészen titokzatos, ámbár bámultaos látványvilágot mutat be.
Eric Chahi elmesélte, hogy egy teljes ökoszisztémát hoznak létre, melyek a big data rejtett korlátaitól származnak. A játékos egy felfedező lesz ezen a senki által be nem járt, szűz területen és egy kreatív utazás részeségé válik, miközben kibontakozik majd előtte a játék története.
Zavaros információk ezek, de hamarosan mi is megtapasztalhatjuk, mit is szeretnének a készítők átadni nekünk. Ti mit szóltok hozzá?
Leave a Reply