TESZT: Out of Ammo

out-of-ammo-teszt

Out of ammo teszt, kicsit másképp, mint általában.

Ez az első igazi live teszt, ahol élőben mutatom be a játékot. Erről majd írok, hogy miért döntöttem így, de persze a komolyabb játékok a régi teszt koncepcióban fognak megjelenni továbbra is.

Az out of ammo egyedül, vagy akár 3 barátunkkal vállvetve, 4-en is játszható. A játék grafikáját tekintve kicsit minecraft stílusra hajaz a szögletes karakterekből, de ahhoz semmi köze még ha sokan azt is emlegetik a játékkal kapcsolatban. A játék koncepciója egy deffense startégia, ahol egy területet kell az ellenség áradatától védenünk. Castlestorm VR megvan? Na az is ez a stílus, sőt a készítők is mindkettőnél a ZEN Studios, csak míg az előző nagyrészt síkban játszódik, oldalnézetben, addig tesztünk alanya teljesen 3D-ben. A felbontás egyébként tűrhető, de nem a legjobb, habár játék közben ez szinte fel sem tűnik, mert nincs egy szusszanásnyi időnk sem.

Hogy kell elképzelni a játékot? A védelmezendő területet körbevesszük különböző katonai kilátókkal, homokzsákokkal, lövegtornyokkal, ahonnan bevédhetjük azt. Ezekre a helyekre a helikopterekkel folyamatosan érkező katonáinkat állíthatjuk be, de akár bele is bújhatunk a bőrükbe, habár arra nem sok időnk van, ha egyedül játszunk, mert folyton építeni kell és ha kilőtték egyik emberünk, küldeni kell a helyére másikat. LÉnyegében ennyiről szóül az egész játék, de egészen élvezetes.

Az irányítás viszont nem a legtökéletesebb. Csak PS Move kontrollerekkel játszahtunk és a fordulás sajnos csak 90 fokos létezik, ami eléggé megzavar sokszor  a tájékozódásban, mert ekkora fordulatnál teljesen új látóteret kapunk, nincs átfedés az előzővel, ha mondjuk csak 45 fokot fordulnánk egyszerre. A bal kezünkben egyébként van egy adóvevő, amin légi bevetést, helikopteres gépfegyveres össztüzet kérhetünk, vagy mi magunk leszedhetünk bárkit egy távcsövessel.

Vegyes érzelmekkel kezelem ezt a játékot, mert a botrányos training, gyengécske grafika és nehézkes irányítás ellenére szórakoztató és többen játszva még izgalmasabb lehet, ha van kellő fegyelem a játékosokban. Az irányítás egyébként szokható, utána nem lesz vele problémánk, de eleinte nagyon nem fog kézreállni.

Apropó, tudtátok, hogy a ZEN Studios magyar videojáték-fejlesztő vállalat?

Az én értékelésem 5/10.

Orosz Mihály
About Mihály Orosz 543 Articles
A PSVR.hu üzemeltetője vagyok, egy lelkes PlayStation VR felhasználó, aki 2016. tavaszán úgy döntött, elkezd foglalkozni a PlayStation VR-al, hogy nektek minél több infót átadhasson erről a szuper kiegészítőről. Iratkozz fel Youtube csatornámra és nyomd meg a kis harangot is, hogy mindig értesülj új tesztjeimről: FELIRATKOZÁS

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


19 − 4 =

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .