A Robinson: The Journey fejlesztői beszélnek a játék koncepciójáról és készítői folyamatáról, így betekintést nyerhetünk a játék még nem látott jeleneteibe, helyszíneibe is.
Akik tervezik egy PlayStation VR beszerzését, szinte biztos, hogy szemeztek már a Robinsonnal és legtöbbjüknek talán az egyik legnagyobb várományos, ahogyan személy szerint nekem is. Nincs mese, szeretjük a dinókat, talán meghatározó szerepe volt ebben a Jurassic Parknak is, ami gyerekkoromban nagy hatással volt rám is, talán ezért vágyom, hogy egy ilyen világba csöppenhessek. Arról nem is beszélve, hogy a sci-fi és dínó kombináció szintén érdekes színt vihet ebbe a játékba. A készítők egy történetet mesélnek el a játékon keresztül, melyben egy mentőkapszulában erre a felfedezetlen bolygóra zuhanunk, amit kolonizálni szeretett volna az űrbázis személyzete egy végzetes katasztrófa előtt, aminek köszönhetően itt lyukadtunk ki. A bolygót egyelőre dinoszauruszok lakják és egy robot segíti az utunkat a nagy kalandban. A pálya hatalmas nyílt terep, bármerre elbarangolhatunk, de a mellénk adott robot próbál majd a lineáris történetszálon tartani. A Robinsonnak 2 fő alappillére van, az első a felfedezés, a második pedig a túlélés, vagyis az élőlények megismerése, hogy melyik halálos és melyik barátságos.
Nézzétek meg a fejlesztők első videónaplóját:
A második videónapló pedig itt található:
Robinson: The Journey fejlesztői napló #2
Ha valaki lemaradt volna a lenyűgöző előzetesekről:
Ez sztem kötelező darab. Elsők között lesz amiket beszerzek 😛
Szintén zenész, nem tudnám kihagyni. 😀