Zombi hentelésre vágyunk FPS nézetben VR sisakban? Most megkapjuk!
A Killing Floor-t sokaknak nem kell bemutatni, hiszen korábbi részei sokakat magával ragadott. Azt kell mondjam, hogy a készítők hozták a megszokott szintet VR-ban is.
Az Incursion a VR tulajoknak hozza el a Killing Floor világát és annak lényeit egy körülbelül 4 órás játékmenet erejéig, amit akár Co-op módban is tolhatunk egy barátunkkal. Na de a kampány módon kívül lehetőségünk van horda módban is gyakni az ellenfeleket és azt sem csak egyedül, hanem akár online haverunkkal karöltve.
Grafikailag teljesen rendben van a játék, hozza a megszokott hangulatot és a Killing floor 2 grafikáját. A felbontás rendben van, a cső pályák pedig szépen ki vannak dolgozva. Az ellenfelek már a jól ismert módon néznek ki és mozgásuk is hasonló.
A játék mesterséges intelligenciája buta, mint azt már megszokhattuk a korábbi részekből is. Mindegyik ellenfél más-más tulajdonsággal, támadási fajtával van ellátva és mindegyik ellen más taktikára van szükség. De egy ilyen hentelős játékben nem is az ellenfelek “esze” számít.
Ha már az észnél tartunk, a játékosoknak sincs túl sokra szükség. Általában tárgyakat, kulcsokat kell megkeresni és/vagy különböző dolgokat szétlőni a továbbjutás érdekében, s persze közben az ellenfélhordával is megküzdeni. Az adott pályák utolsó pályaszakasza általában egy Boss, így még izgalmasabbá téve a játékot és növelve a kihívást.
Irányítás szempontjából 2 Move kontrollerünk van, amivel a teljes folyamatos forgás és haladás is beállítható, mellette teleport is alkalmazható. Teljesen rendben van, kivéve pár esetet, amiről mindjárt beszélek.
Negatívumok: A játék irányítása nagyszerű, de mint azt a Move kontrolleres, folyamatos haladásos játékokból megszokhattuk, a Move gomb nyomvatartása mellett amerre fordítjuk a Move-ot, arra megyünk, szóval előre-hátra, vagy oldalazás jobbra-balra. Most ha mind a 2 kezünkben fegyver van, akkor sajnos hátra, magunk felé fordítva a bal kezünkben lévő pisztolyt tudunk hátrálni, így lőni közben előre nem. Ez sokszor hátrány, ezért javasolt egy kézben tartani fegyvert, ráadásul a 2 kezes fegyverekről még nem beszéltünk, ott emiatt még rosszabb helyzetben vagyunk. Valamint ha mindkét kezünkben fegyver van, nem tudjuk sem a töltényeket, sem a gyógyítókat felvenni. Ez is hátrány.
Ha ezekkel a hibákkal kibékülünk, egy egészen pofás játékot kapunk, mely megfelelő grafikával és hangulatával egy olyan atmoszférát teremt, amiben jó létezni kicsit és izgalmas játszani.
Leave a Reply