Egyik olvasóm, Peti rájött, hogyan is lehet hellyel-közel majdnem tökéletesen megoldni a 360 fokos követést.
A megoldás szinte pofonegyszerű, nem is gondolnánk hogy lehet ezt egy kamerával megoldani, hogy soha ne fordítsunk hátat a kamerának. Nem lövöm le a poént, nézzétek meg a videót, ahol elmondja tapasztalatait és hogy milyen akadályokba ütközött.
Köszönjük az ötletet Tóth Péter Tamásnak! 😉
Szia hogy tudok kapcsolatba lépni a Tóth Péter Tamással? Lenne egy két kérdésem.. Jó lenne egy kis segítséga vr-hoz. Előre is köszönöm.
Szerintem tedd fel neki a kérdést a videója alatt bátran, az az Ő csatornáján van, nem a psvr.hu csatornáján, tehát Ő fogja kapni.
Szia nekem az lenne a kérdésem hogy egy kicsit szemcsés(nem éles, nem olyan mint egy HD Tv-n) a kép játék és főleg a fő menü nézése közben ezt hogy tudnám kiküszöbölni pro-n használom. “van valami beállítás amit nem vettem észre vagy HDMI kábellel van a gond?”
Nem tudom mit értesz szemcsés alatt, de szerintem túlságosan rákoncentrálsz a felbontásra és a zavar. Sajnos a PSVR “csak FullHD” és elég közelről nézed, míg egy FullHD TV-t azért lényegesen messzebbről, így látszanak azok a fránya pixelek, amiből felépül, de nem annyira durván és ha belemerülsz egy játékba, akkor észre sem veszed, max ha a játék alacsony felontása zavar meg. De ez a technológia ilyen, egyelőre itt tart, majd a PS5 erősebb Hardware vélhetően egy minimum 2K-s kijelzőt fog már meghajtani a PSVR 2-ben. Addig viszont ezzel kell beérnünk. De nem olyan rossz az 😀 A konkurenseknek is csak elhanyagolgató mértékben magasabba felbontása és ugyanígy ki lehet szúrni a pixeleket. Én főként sötét vagy teljesen fekete képernyő esetén szoktam ezt látni.