TESZT: RAW Data

raw data psvr teszt

Végre kipróbálhattam a RAW datát, az egyik legjobban várt lövöldözős FPS-t PlayStation VR-ra!

Be kell valljam, izgatottan idítottam el, s az első észrevétel, amit az arcomba tolt játékkal kapcsolatban megalkottam, hogy ez ronda. Na nem a játék grafikájáról, hanem az irtó alacsony felbontásáról beszélek. Recésebb a recésnél, mint ha csak a Kitchen DEMO-t nézném, mert számomra az volt ennyire szörnyűséges első blikkre.

(A videóban az itt olvasható szöveg hallható!)

A távoli dolgok annyira borzalmasak, hogy szinte azonnal feladtam a reményt, hogy ennek a játékban lesz bármi élvezeti értéke ilyen kinézet mellett. Na de nézzük mit is ad a játék.

A törénet szerint egy olyan céghez kerültünk, ahol robotokat és fegyvereket gyártanak, viszont egy szabotázs történt, ahol is a robotokba egy olyan oda nem illő kódot programoztak, mely az ember ellen fordítja őket. Igen, klisé áradat, komolyabb mélységeket nem is érdemes keresni a történetben. Röviden-tömören jönnek a megkergült robotok és le kell lőnünk mindet.

A küldetések megkezdése előtt érdemes a traininget végigjátszani, ahol a pusztakezes harcon keresztül megismerhetjük főbb fegyvereink, a pisztoly, shotgun, nyíl és kard használatát is és azok extra funkcióit. Amikor már úgy érezzük, hogy királyok vagyunk, bevethetjük magunkat élesben. A játékban összesen 10 küldetés van, ez körülbelül 3-4 órát vesz igénybe, de ebbe nem számoltam bele a történet szálait boncolgató dumát, a traininget és átvezető részeket, melyekkel együtt azért egy bő 5-6 óra is kihozható a játékból. Szerebncsére van fejlődési lehetőség is, mely szintén újabb sznt visza játékmenetbe.

A küldetések helyszínei igazán változatosak és megkapók, ráadásul nem mindig csak az agyatlan lövöldözésről van szó, mert akad, amikor meg kell védenünk egy hatalmas adat cellát, melyet a robotok el akarnak pusztítani.Sajnos ellenfélből nem túl sok áll rendelkezésre, de azért vannak itt fegyvertelen, fegyveres és láthatalan ninja robotok is, valamit böhöm nagy rakétavetős dögök, drónok és a többi.

A játék lelkét viszont nem más adja, mint az akció. Mindenfelé figyelnünk kell, van értelme a fedezék keresésnek, ahová bebújhatunk. Elég pörgős az egész játékmenet a fedezékrendszerrel és végre tényleg bent érezzük magunkat a játékben. Az irányítás 2 move kontrollerrel történik, a mozgásnál lehet teleport és folyamatos mozgást is választani, de igazán a kettő kombinációját célszerű alkalmazni. Előre haladni a move dedikált gombjával lehet. Néha viszont gyorsaságra van szükségünk, amihez nem elég a sima folyamatos mozgás, ilyenkor ha duplán megnyomjuk a move gombját, teleportálást hajthatunk végre, mely nem konkrét teleportálást jelent, hanem egy szélsebes helyváltoztatást. Ez sokszor hasznos, ha pl. becsapódó rakétáktól elől kell elmenekülni.

De akkor most milyen is ez a játék? Összegezzük. Először is túl alacsony a felbontása, ami miatt nem a legszebb játékok közzé tartozik. Viszont annyira pörgős, izgalmas, hogy ez eszünkbe sem fog jutni játék közben, nem lesz arra időnk, hogy zavarjon. Vélhetően a PS5 és PSVR2 kombó hozza majd el azt a grafikai szintet, aminél nem fogunk hőbörögni ezen, de ha magát a játékot nézzük, az irány jó és ha ezt a szintű harcot képes lesz a Doom is elhozni, akkor imádni fogjuk! Nekem ez a játék így kifejezetten tetszik, de a felbontás és néha előforduló érzékelési gondok miatt hét pontot kap a tízből.

Orosz Mihály
About Mihály Orosz 543 Articles
A PSVR.hu üzemeltetője vagyok, egy lelkes PlayStation VR felhasználó, aki 2016. tavaszán úgy döntött, elkezd foglalkozni a PlayStation VR-al, hogy nektek minél több infót átadhasson erről a szuper kiegészítőről. Iratkozz fel Youtube csatornámra és nyomd meg a kis harangot is, hogy mindig értesülj új tesztjeimről: FELIRATKOZÁS

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


tizenkettő + 5 =

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .