DOOM VFR PSVR-ra is!

doom-vfr-psvr

Már csak a DOOM VR (VFR) miatt is megérte várni az idei E3 VR felhozatalára!

Korábban már adtam hírt a Doom VR pletykáról. Így szomorúan tekintettem meg a Trailer-t, ahol HTC Vive-ot promózzák az elején, de érkezett mellé a bejelentés is, hogy PlayStation VR-ra is kiadják ezt a DOOM VFR néven futó verziót. Aim támogatásról sajnos egyelőre hallgatnak és a trailer-ben is látszik a 2 kezes használat, habár a Vive miatt. Nem kizárt még, hogy megkapjuk az AIM controller támogatását is. Elég nagy öngól lenne pont egy ilyen játéknál kihagyni ezt a szuper eszközt. Valamint a remény él arra is, hogy ez a “béna” teleportálós mozgás csak a  HTC Vive “problémája” lesz, hiszen nálunk a Farpoint már bebizonyította, hogy pörgős akciót lehet tolni aim controllerrel és folyamatos mozgással.

Mihály Orosz
About Mihály Orosz 267 Articles
A PSVR.hu üzemeltetője vagyok, egy lelkes PlayStation VR felhasználó.

8 Comments

  1. Eddig fájdalmasan üres volt a megjelenési naptár, kicsit el is voltam keseredve mert nemrég szereztem be a szettet és nem voltam biztos benne, hogy hosszú távon is megéri, de most kezd visszatérni az optimizmusom. Jön ez is, a Skyrim is, lesz GT Sport meg Ace Combat, talán elérte azt a kritikus pontot a VR eladás, hogy már a játékkiadók is kezdik tényleg komolyan venni.

    • Igen, ez várható volt, hogy lassan beindul a VR ipar. De ez szerintem még csak nagyon az eleje. Vissont nem hiszem, hogy most az eladások győzték meg a fejlesztőket, hiszen ezeket a játékokat már hónapok óta fejlesztik vélhetően, szóval akkor még nem volt 1 millió eladót psvr, amikor ezekbe belevágtak. Akik ezeket az eladási számokat várták, azok még csak mostanában kezdenek el bármit is ötletelni/fejleszteni.

  2. Igazad lehet, valószínűleg csak jövőre fog beérni a cseresznye, de most már legalább érzékeljük, hogy érik 🙂
    Jó dolognak tartom azt is, hogy már meglévő játékok kapnak vr kompatibilitást, hiszen így viszonylag gyorsan kaphatunk nagyon ütős címeket. Legalábbis gyanítom, hogy a Doom VR esetében sem kellett 2-3 év, hiszen nem 0-ról kellett felépíteni a játékot.

  3. Szerintem is a psvr már nem hagyható figyelmen kívül, ez már nem valami kuriózum, hanem komoly platform, remélem az a millió eladott szemüveg nemsokára 2- essel fog kezdődni, és turkálhatunk a térbeli progikban!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


hat + 5 =