Mortal Blitz VR

mortal blitz vr psvr

A Mortal Blitz egy olyan FPS lesz, ami akció-horror vonalon szórakoztatja majd a játékosokat.

A Skonec Entertainment készíti ezt a játékot, a honlapjukon csupán kliséket említenek, de elméletileg figyelnek arra, hogy minél minimálisabbra csökkentsék az rosszullétet, amit bizonyos VR játékok kiváltanak az arra érzékenyebb emberekből. Egyébként pedig a pályákat úgy tervezik, hogy lehessen bennük gyönyörködni is a rövid csaták között. A trailer elég biztató, szeretettel várjuk a megjelenést. Írtam egy levelet a cégnek, amiben rákérdeztem a PSVR-on való megjelenésre, ha választ kapok, azt mindenképp jelzem majd nektek.

UPDATE #1 (2017.01.18.)

A választ kevesebb, mint 24 órán belül meg is kaptam, a tervek szerinte 2017 első negyedévében szeretnék megjelentetni a játékot világszerte.

(“We are eager to release Mortal blitz PSVR 1Q worldwide.”)

Mihály Orosz
About Mihály Orosz 302 Articles
A PSVR.hu üzemeltetője vagyok, egy lelkes PlayStation VR felhasználó.

9 Comments

      • A Honkong-os profillal jelentkezz be, majd töltsd le ott a VR demo lemezt abban van. Amúgy örülök az oldalnak. Építő kritikának szánom, hogy érdemes kicsit mérsékeltebben dicsérni némelyik címet:) ill az jó volna, ha a megjelenések, dátumok, ahogy most is fel lennének tüntetve. Persze amikor lehetséges…

        • Ja, hogy a Demo lemezen? Én külön kerestem 😀 Köszi a tippet! Örülök, hogy tetszik az oldal. Sajnos bizonyos címekről alig lehet 1-2 mondatot találni a neten, így az alapján ajnározom, hogy optimistán várom azt 😀 Egyébként a tekken 7-et pont most marasztaltam el 😀 Dátumokat folyamatosan vadászok, de most annyira nagy a csend… 🙁 erre van fent a naptár menüpont. Ha ott visszalapozol novemberre, decemberre, láthatod, hogy szépen volt töltve. De egyszerűen most csak annyi van a játékoknál, hogy 2017.,vagy 2017 Q1. Éppen ezt láthatod a Mortal Blitz cikkben is, amit azóta update-eltem, hogy maga a fejlesztő csapat is csak ennyit tudott mondani. Azt pedig nehéz a naptárba írni 🙁 De igyekszem! 😉

          • Nem csak mi vettük észre hogy nagy a csend! 😀 kűlföldi oldalak is erről írnak. Valószínűleg kritikus időszakhoz érkeztünk, állitólag még nincs meg a 2 millió eladott VR szett (Rift/HTC/PSVR), ami azért gond, mert a fejlesztők patthelyzetbe kerűltek. Olyan értelemben, hogy kell a pénz (nyílván) a projektekre, de a megtérülés kétséges. Pl. A PSVR valahol (szerintem) 500ezer és egy millió kiszállitott darab között lehet, ami kb a 1.5%-a az összes eladott ps4-nek. Ha nincs komoly AAA cím dömping, összeesik az eladás. De ha nincs kint elég készülék, ki fog belepakolni 5-15 millió dollárt fejlesztésbe? 🙂 ( az ARTIKA1. kerek 12 milla lett állitólag, és jelenleg exkluzív a Riften) Ez a helyzet a Sonynál a legveszélyesebb, hiszen a PS4 egy dedikált játékkonzol, míg a PC el tudna menni oktatásba/iparba/miegymásba, addig a Sony a gamingen kívűl (komolyan) nemigen tud másba belefogni a PSVR-el. És ugye ismerjük a Sony üzletpolitikáját, volt szerencsénk a VITA esetében megtapasztalni… Remélem ez mégegyszer nem fordul elő, bízzunk benne hogy szépen elindul ez a folyamat.(és türelmesek maradnak a befektetők is) 😀 Egyébkènt szerintem addig is van már mivel játszanunk!

          • Unearthing Mars ázsiai store-ban megjelent – ahogy azt a naptárban is jeleztem -, egészen jónak tűnik, de hát sajnos mégsem nálunk jelennek meg játékok. Viszont amit leírtál, abban igazad lehet. Reméljük a legjobbakat!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


tizenhét − tizenegy =